I'm back

Kära blogg :)
Det är måndag och jag känner något som kan liknas hunger. Inte hunger efter mat, kaffe eller godis. En hunger efter ett nytt äventyr. Helgen(som jag redan har berättat för er om) har varit grym! Ser dock framemot nästa helg. Den blir lugn och fin. Det var riktigt längesen. Chilledilla med cöla, godis och en film. Jag ser mycket framemot det. Men just nu när plugga borde vara min första prioritering då längtar jag bara mer efter sådan som man vanligtvis inte gör. Ett äventyr - varken mer eller mindre.. något jag kan leva på hela veckan..

- Varför är det alltid så att man vill ha det kan absolut inte kan få? 


image132


För en dag ska jag hitta svaret, en dag.. 


/ J

 

Kommentarer
Postat av: milissa

svar: för att man ALLTID vill ha det man inte kan få :p

haha nä men jag pratade om min egna studentfest. (jag är bara 17 när jag tar studenten..)

2008-05-05 @ 20:13:08
URL: http://milissamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0