Just a little bit of sunshine


Ska snart iväg till jobbet, men för en gångs skull är jag uppe i tid! Så nu har jag dötid att slå ihjäl. Perfekt. Gillar sådana morgonar. Jag menar vem gillar att stressa? Stress i lagom mängd i all ära, men egentligen så gillar de flesta nog att ta det lite lugnt :) Gårdagen som var helt oplanerad(!) blev en av de roligaste kvällarna på länge! Träffade Jasmine, blev en sväng till farmor för att slutligen hamna hos Chris. In till k-älv för att köpa vattenpipstobak(jag har fortfarande svårt att säga det) och hyra film "Good luck Chuck" Feel-good. Sen när jag var hos Chris ringde Therese och fråga om man ville följa med och cruisa lite i en caben. Grr, me like! Tog en runda i k-älv, såg att fars hatt var smockat och hur mycket vakter som helst överallt, så destination blev en annan: Avenyn! En snygg bil, vinden i håret och musik på högsta volym..  I just feel good :) Tack för att jag fick åka med Therese! Call you later alligator :) Nu ska jag käka upp min frulle och sedan bege mig ut genom dörren. Ha en bra dag allihopa !                                                                                                                                                                                                   

image138

Kommentarer
Postat av: carro

ha en bra dag!
Carro

2008-05-17 @ 09:42:29
URL: http://carrobruden.blogg.se
Postat av: Sandra

JA, erkänn! Han är så himla cool, det är inte ofta man får såna komplimanger.. haha. :P

2008-05-17 @ 10:55:15
URL: http://hsandra.blogg.se
Postat av: Erik Da Silva

God Jenna! Det där är ett sådant där foto som dina barn kommer titta på och inte känna igen dig för att du var så ung xD Snygg iaf =)

2008-05-19 @ 22:23:29
URL: http://erikdasilva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0