Oh baby

Bestämde mig för att ta en sväng till Stenungsund förut. Överraskadade Freddan lite när jag dök upp på hans jobb. Mycket trevligt om man får säga så :) Tog sedan röd express hem. Då ringer Danneman och säger att det är lite folk hemma hos han och frågar om jag vill komma. Jomenvisst :)  Gott folk, tjöt och sedan kom vattenpipan fram. Följt av bad i deras pool :) Spontan dopp. Sånt gillar vi :) Får vi allt göra om snart igen. Olle den fegisen ska faktist också bada då. Så det så! Snackade nyss med Freddan själv. Glad över att jag har dig :) Ha de så bra på jobbet imon! Nu ska jag sova. Jobb imon och på kvällen blir det kungälvs crusing.

image139

För nu ska jag leva livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0