Ramlar

Kära blogg :)
Puh, vilken dag. Måndagar i ett nötskal. Jag och några till(många fler) såg Hamlet idag. Det var nog dagens bedrift(knäet som låste sig, jag blev sjukt kissenödig och pjäsen var totalt humorlös) Kanske inte helt, det fanns några repliker som sas med glimten i ögat. image134

- Jag kan se ut som vad jag vill! Titta nu: Fredrik Reinfeldt...

Efteråt blev det en liten fika med Jennifer i min klass :) Kändes skönt att få prata av sig lite. And after that. STÖDMATTE!(lätt att jag tänker kompa senare) Gah. Jag har nog inte sovit så bra på ett par dar, för jag hittar ingen annan förklaring(jag vill inte hitta någon)till varför jag plötsligt kände mig helt gråtfärdig och på samma gång frustrerad/arg? Ångest över nationella provet i Matte B på torsdag? Som sagt; jag vill inte veta...
Dagens eloge går till Freddan iallafall. Spelade lite spel på MSN och har ni inte testat det så gör det! Sten, sax och påse rekommenderar jag då ;) Haha. Blev även en liten promenix. När jag går förbi känns allting kusligt tyst. Fan :/ Jag tänker på er! Usch. Nu är det dags att sova. Sov gott allihopa!

Vi bränner dagsljus - William Shakespeare

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: milissa

svar: Sverige har väl alltid varit ganska efter i utvecklingen..

och förresten, har ni maB nationella på torsdag?! oj. vi har vårat först i slutet på maj..

2008-05-06 @ 19:47:24
URL: http://milissamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0