Söndag

Gårdagen spenderades på allra bästa sätt hemma hos Sabina :) Nybakad 18-åring. Ollanbollan nästa liksom! Var allt på tiden! Kan vi nog köra på nästa helg :) Fredag tycker jag låter som en bra dag. Är ni på eller? Freddan följde också med till partyt :) Mycket trevligt. Jag  får även hålla med dig Emmy. He's a good driver :) Var faktist hemma tidigt för en gångs skull. Kändes extra bra när man fick veta att den andra festen hade innehållit en del snefylla och slagsmål.. Så det ska vara? Enligt en av mina kära vänner är det tecken på en lyckad fest. Jag har nog en annan åsikt tror jag. Men det var ingen fara gott folk! Ingen behövde uppsöka sjukhus ialf :)
 
Idag vaknade jag lagom vid 10(tidigt för att vara mig) städade lite smått på mitt rum och efter det en sväng till ytterby "city" då va ;D gick till Jasmine och vi såg filmen"stolthet och fördom" Buhu! Jag ville ha ett annorlunda slut... Sedan när Jasmine vaknade(hon somnade under filmen) pratade vi om helgens bravader. Nämnde jag att hon ringde mig halv 3 inatt? Det gjorde hon ialf. Jag som låg och sov gott vaknar med orden(fast första gången klickade jag henne. Haha evul!)
- Jasmine jag sover.. Jag vill gärna sova.. Vill du något speciellt?
- Men är inte du på party? aja, nä. Hejdå! *klick*


Haha. Fick kolla mobilen imorse.. Trodde jag hade drömt Hjälpte henne att plugga också. Kardis på den! Idag har också varit en sån där skön dag. Jag gillar söndagar! Jag har även gått runt med ett sånt där fånigt leende på läpparna. Ett visst telefonsamtal gjorde även mig ännu gladare. Imorgon är det fika med Lenika på knut som gäller :) Längtar redan! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova.


Puss&Kram

/ J


Kommentarer
Postat av: Jasmiine

Nej vännen vi såg en ung jane austin :P

2008-05-19 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0