Allting har ett slut

Nu är snart semester slut. Buhu :(
Jag vill inte åka härifrån. Jag vill bygga mig ett litet sandslott på stranden och flytta in i det. Fast det skulle kanske bli kallt. Äsch snart är det sommar kan man väl säga. Haha det är ju bara ett halvår kvar till våren och då tar jag studenten :):) Nu är jag långt fram i tiden. Idag har jag spelat badminton. Jag och Freddan har faktist rört på oss ovanligt mycket denna veckan. Vi har spelat badminton, bordtennis, biljard, bowling och minigolf. Vi har även bubblat oss och bastat. Trots mitt onda öga. Jag tänker inte bli blind. Å jag tänker strunta i att oroa mig. Jag mår bra och jag ska bli bra.


Bildtext: Nobody said it would be easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0