Dagen-efter-mår-jag-så-bra

Jag mådde väl inte bra imorse när jag vaknade kan man säga. Det blev en blöt tillställning igår för att uttrycka mig milt. Jag vaknade iallafall upp brevid min älskling. Vid halv tolv stack jag till Kareby för att hålla i barngympan. Sista gången innan uppvisningen. Det är så duktiga :) Efter det har jag bara slöat, umgåtts med syrran och rensat luften med en person som jag inte träffat på mycket länge. Jag vet inte varför men det känns som att en sten lättat ifrån mitt hjärta. Missförstånd.. Jag säger bara missförstånd gott folk...

Första advent idag ju :) Inte långt kvar till julafton nu!

Kommentarer
Postat av: Emmy

På tal om att inte må bra i dag, jag är typ fortfarade full. Bra jobbat där!

Tack för en superkväll :)

2008-11-30 @ 18:37:25
URL: http://ewislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0