Det finns hopp!

Bara för att gårdagen var föratt säga i klartext rent förjävlig behöver ju inte betyda att denna dagen kommer gå åt helvete också. Redan imorse trots mensvärk och lite för många tryck på snoozknappen fick jag min belöning. Min farmor kom och hämtade mig då jag missade bussen. Efter lite småprat om ditt och datt frågade hon helt sonika ifall jag ville följa med till Tyskland nästnästa helg. For free! Galet glad. Jag fullkomligt älskar Tyskland och staden vi ska till kiel har mycket att erbjuda vad både gäller shopping och uteliv. GALET! Detta kommer jag kunna leva på hela dagen. Nu ska jag fortsätta med mitt repotage om vinterns mode.


Bildtext: Julmarknad i Tyskland är ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0