Drömmar

Inatt drömde jag något märkligt. Jag drömde faktist om flera saker men jag tänker bara berätta om en dröm. Jag drömde att jag blev tillfångatagen av maffian. Jag blev instängd i min pappas firmahus med maffiabossen och hela tjocka släkten. Allt detta på grund av att min pappa inte kunde betala en räkning. Jag hade även förlorat alla mina vänner och min pojkvän var död. Varför drömmer jag så knäppt? Varför just på min semester och allt? Jag försöker att koppla av men verkligheten tränger sig på. Jag har räkningar hemma att betala, lågkonjunktur i antågande men vart kommer maffian in? Och vart kommer pappas firma ifrån? Min pojkvän är död? Han är i allra högsta grad levande! Usch. Sånt här gör mig knäpp. Jag tänker inte fundera mer kring det här. För jag tänker leva livet tills jag dör.

Bildtext: Det kommer nya dagar med nya äventyr


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0