Första dagen

Första skoldagen idag. Kände det riktigt. Jag kan ju berätta varför också. Kom till skolan vid halv tio går in i klassrummet och ser två st 2:or sitta mitt i salen. Vafan tänker jag? Vad i helvete är det här nu då? Jag får syn på min lärare och frågar:
- Peter börjar vi snart eller?
- Har du hoppat ner till tvåan eller?
Plötsligt slår det mig. Jag börjar inte halv tio. Det gjorde jag när jag gick i tvåan. När man går i trean börjar man 10.55. Å det var min första dagen efter lovet.

Kommentarer
Postat av: amie

Haha det gjorde jag med! trodde jag var fem minuter sen så jag sprang in i klassrummet. Dock kände jag inte igen ansiktena som glodde på mig. Läraren förklarade att jag skulle börja en timme senare. Jag hade tagit en timme för tidig buss. Osis!

2008-11-05 @ 23:04:55
URL: http://amies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0