Go(o)d morning

Tekniskt sett så är det ju faktist morgon. Iallafall vad min klocka visar 00:17. Känns knäppt att sitta och fundera över dagen som gått. Jag har i princip gått runt som i en dimma idag. Jag var något trött kan jag säga er! Somna nästan på både engelskan och religonskunskapen.. Oops! Jag piggna väl till något efter lunch och när vi skulle filma var jag något så på. Sjukt flamsig och oseriöst. Vilket man kommer kunna se på våra "bloppers" Haha. Man lever bara en gång gott folk så det ska ju göras ordentligt :) Nu ska jag sova och försöka ta död på min feber. Jag håller nog på att bli sjuk. Hate it. Gónatt !


P.S min pojkvän drar till Stockholm imorgon och jag kommer sakna honom <3

Bildtext: Det börjar änna bli kallt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0