Hoho

Vilken fredag det blev!
Jag var knappt vaken när jag åkte iväg till skolan imorse.. Å vi ska inte tala om vilken pärs det var att ta sig upp. Anyhow back to the subject. Idag är det fredag vilket innebär helg = ingen skola! Hurraa! Tekniskt sätt är det väl inte mycket till helg för mig med både jobb lör-sön men vafan. Jag klagar inte :D Money, money, money. Å en del av dem satte jag sprätt på idag. Det blev en spontan tripp till Varberg vilket automatiskt också leder till att hela familjen åker till allas kära ullared.
Det blev en del nya underkläder, sminkgrejer och julklappar. Känns skönt att ha börjat beta av listan. Så slipper man lite av den fruktade julstressen. Det är ju liksom inte därför julen kom till. För att man skulle stressa upp sig och sånt. Nä, ta det lugnt och umgås med familjen är väl det egentliga syftet. Sedan tycker man väl att det inte borde spela någon roll vad som ligger under granen men likaså gör det ändå. Konstigt. Här är några av mina "fynd"

Puss&Kram J


Bildtext: Min nya regalklocka


Bildtext: Nya raggasockar som för övrigt  är mina favoriter (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0