Hux-flux

Shopping igår blev rätt spontan så att säga. Titta vad jag hitta!
Jag hittade även lite små godbitar som inte kom med på bild tyvärr. Godis och julburken till mam! Jätte söt verkligen :) Perfekt att ha julgodis eler pepparkakor i. Julklappstips: (å jag vet att det är november bara) En fin presentask och en glammig mascara. Jag gav min lillasyster en Diormascara i en av det fina presentaskarna nedan och det var uppskattat! Så hon har ju redan fått sin julklapp. Jaja hoppas hon uppskattade sminkväskan från Friis&company. Jag vill inte se hennes röda plastiga längre. Den är gammal och en bakterikälla. Allt från mig :)



Fina presentaskar! :)


The one av Dolce&Gabbana i presentförpackning med parfym och bodylotion.
Älskar presentförpackningar!



Hallonrosa bh:set med tillhörande trosor för 50-lappen
FYND!



Nyckelpiga som man kan massera med
Bara för att den var så söt :)
 


Smink verktyg
Som sagt: Älskar presentförpackningar! :)


En fickspegel!
Perfekt att ha i handväskan :)



Två par nya pumps med rosetter
Rött och svart för att det är snyggast :)


Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse
Jenna Jameson med Neil Strauss

- LÄS DEN!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är mest cool! Har inte haft på mig mina brills i skolan dom senaste 8 åren men det är så ballt med andra som gör det (Y) Och du passar i det! :)

2008-11-03 @ 16:40:42
URL: http://onne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0