Jag talar ut

Idag har det varit en sådan dag som man bara vill glömma. Helst av allt vill jag nu lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Ingenting blir bättre av att göra så det vet jag men det känns som att man stänger ute världen på ett sätt. Å just nu vill jag stänga ute världen. Jag har en pms-dag. Skulle inte velat vara i Freddans skor idag som fått agera bollplank dagen till ära. Grattis älskling! Det var dagens pris i föhållandelotteriet. Sådana dagar måste också finnas. Jag hatar bara när de dyker upp. Förutom att man mår piss mår man ju dåligt över att man är en riktigt plåga. Jag hoppas bara på att jag mår bättre imorgon. Vill även passa på att säga tack till mina kära vänner som stått ut med mig idag. En grinig Jenna är inte direkt det roligaste som finns. Längtar väldigt mycket till helgen förövrigt. Då blir det Shopping med Alexandra och utgång på lördagen för att fira Sandra :) Aouch. Lite mer än tre dar kvar. Det går nog relativt snabbt.

Bildtext: Emelie och jag på G! våren -08

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vi kan lägga oss o dra täcket över huvudet tillsammans i dag fgörstår jag!

Och tack för de fina orden :) Du är super!

2008-11-25 @ 18:06:38
URL: http://ewislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0