Lycklig

Det blev myskväll hemma hos Moa istället för något av det jag hade skrivit upp på min lista.. Vin, sing-a-long och god mat.
- Mums :)

Det dök upp en going av Thomas Ledin å jag fastna som vanligt för hans refränger.

"Hon e´ flickan, som gör allt för å göra mig lycklig
Flickan, som bara vill mig väl
Hon e´ flickan, som gör allt för å göra mig lycklig
Den enda flickan för min rastlösa själ"

Fast min version som stämmer in i min verkligheten låter såhär:

"Han é pojken som gör allt för å göra mig lycklig
Pojken som bara vill mig väl
Han é pojken som gör allt för å göra mig lycklig
Den enda pojken för min rastlösa själ"

Älskling och jag har ju nu varit ihop i mer än halvår. Förstår inte hur han står ut med mig ibland. Speciellt när jag jag är i farten med något galet upptåg :) I och för sig brukar han säga att det är just därför som han är tillsammans med mig. Jag har hört frasen hört frasen förr även ifrån Freddan
- Du är helt jävla crazy!
Det sa han till mig efter att jag hade tagit mig ett oplanerat nakendopp på låka i början på Juni. Det är jag. och vet du vad? Jag är också helt galen i dig! Så se till och skynda dig hem ifrån Stockholm nu för jag saknar dig! :)


Bildtext: Bara för att jag ser snäll ut behöver inte betyda att jag är "the girl next door"

Kommentarer
Postat av: ERIK

den finns hos H&M! :)

2008-11-23 @ 16:26:01
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0