Danmark

So to say! Nu är vi äntligen här. Iiih ! Vi har precis käkat kaffe och bulle.  Mums :) Snart blir det nog bubbelbad tror jag. Eller så tar vi en promenad i det fina vädret. Det är perfekt väder! Varken för kallt eller varmt. Det blåser lite men det är inte så farligt. Ni skulle hört vinden, haglet och regnet i natt! :O Då var jag glad att jag låg i en varm säng kan jag säga er. Igår var första dagen på lovet. Pirrig och förväntansfull as usual. När vi kom hit till detta lilla charmiga gråa hus så började vi med att packa upp och dona. Jag kom även på vem som ska få bädda i framtiden ;D Vilken tur jag har som har hittat en pojkvän som kan så mycket! Laga mat, diska, damnsuga och bädda. Jag ska bara lära honom tvätta så blir allt helt perfekt. Haha :) Nu ska jag återgå till att vara social med min pojkvän. Ha de bra allesammans :)

Bildtext: Så kan det gå när inte haspen är på ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0