En måndag i mitt liv

Idag har jag...
[X] nästan kommit i tid till skolan
[X] varit på universum och lärt mig en del om både matematik och kroppen
[Xantagligen tjötat hål på en killes huvud (Y)
[/] kanske fått en ny vän
[Xdruckit en himla massa kaffe 
[/] tränat (tja nästan ialf xD)
[X] pratat i min hemtelefon så mycket att den dog
[X] blivit grundligt lurad av min pojkvän (Y) (ja det var bertsson..?)
[/] skrivit loggbok
[  ] tittat igenom mina papper inför imorgon
[X] letat efter mitt usb-minne utan att hitta det
[  ] lagt in ny musik på min mp3
[X] målat mina naglar röda
[X] varit lycklig hela kvällen

Kommentarer
Postat av: Freddan

Greta Berntsson om jag får be :) Puss (L)

2008-10-14 @ 16:18:52
URL: http://fjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0