Fredagsmys

Det är ovanligt tyst här hemma. Bara TV:n som hörs. Idol på 4:an. Det blir faktist första avsnittet jag ser i år. Jag hänger med dåligt. Tiden räcker inte till. Ikväll blir det myskväll. Jag har tänt en massa ljus. Det blir nog ett avslappnade bad sen. Jag tror jag till och med att jag ska lägga ansiktsmask. Varva ner och riktigt känna att det är helg. Mmm. Jag vill inte tänka på att min dator gått åt helvete(det är därför det har varit dålig uppdatering) och att jag måste plugga. Novemberlovet känns väldigt aktuellt. Jag vill bara ligga kvar i sängen när klockan ringer. Jag vill kunna äta frukost i lugn och ro. Jag vill kunna vara uppe hur länge jag vill och sedan vakna fullt utvilad. Det ska bli riktigt skönt på universum. Projektarbete i hela två veckor.



För jag vill resa långt bort..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0