Hej å hå

Hej lilla bloggen :)
Jag hoppas du inte saknat mig alltför mycket. Nä jag tänkte väl det :) Jag har haft fullt upp sen jag senaste skrev något. Jag har börjat praktisera på Universum, jag har jobbat arslet av mig, Moa har fyllt nitton, jag och älskling har varit tillsammans i fem månader och jag har även nu senaste fått en infektion i hornhinnan. Glasögon och inga linser på en månad var straffet för det. Fun. Jag tänker dock inte gräva ner mig särskilt mycket i det och ta dagarna som det kommer. Det är lov från och med Måndag. Förhoppningsvis(?) så blir det Danmark som planerat. Nu tänker jag slötitta på TV och käka godis för det får man göra när man är sjuk. Allt från mig pusshej !



 - You are to good to be true ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad tycker du, skall brottsregistret vara offentligt? Har vi rätten att veta om vår granne är mördare? Läs gärna mitt inlägg och kommentera, vore roligt att höra din åsikt! Hoppas du får en mysig fredag!

KRAM// Diana

2008-10-24 @ 18:11:15
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0