Oktober månad

.. Är en rosa månad!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

hej... kul att du hörde av dig och att vi sågs som vi bestämmt... jag har tröttnat på detta nu. jag måste vara ärlig jenna.. och jag tänker inte finna mig i att du skall kunna behandla vår vänskap efter vad du tycker, så här är det.. antingen är vi vänner som vi var innan.. alltså vi hör av oss (då menar jag du kan också höra av dig till mig ibland) och håller det vi sagt, tes vi ses när i bestämmt om det inte kommer nått i vägen och då hör man av sig.. eller så skiter vi i det helt. för jag tycker inte det är kul att se min såkallade bäst vän skita i mig för att hon har pojkvän och för att jag fyttat till skåne. för att om det eär det att jag flyttat till skåne så är det så att jag kommer faktiskt hem på helger och lov... men nu har jag tröttnat n får du göra ditt val. ursäkta om jag låter arg. men jag är inte arg bara ledsen och besviken på dig.. jag trodde mer om dig, och litade på dig.. men den Jenna som jag kännde och verkligen älskade för den hon var, är helt borta.. och jag blir ledsen utav att se det.. jag saknar dig.

2008-11-12 @ 16:41:55
URL: http://www.ytterstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0