Soon I will be gone

Danmark imorgon. Jag har nog aldrig längtat så här mycket efter något i hela mitt liv! Det säger väl allt om att jag  är i stort behov av semester. Den kanske också kommer ge lite perspektiv på saker och ting.. Dagens stora fundering: ska jag ta med mig kalendern? Det ligger ju alltid i handväskan. Usch! Den saken följer inte med. Den skriker plikt och ångest egentligt mig. Jag tänker bara njuta en hel (nästan) vecka och bada bubbelpool. Jag får ju inte bada i simbassängen på grund av allt klor. Å det suger ju när man ska till ett badlandskap. Som tur är finns det ju fler saker att göra. Jag har även bara ett mål denna veckan och det är att klå Freddan i badminton. Haha jag får väl se om jag lyckas :)

 
Puss&Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0