The studio

Idag var jag och min älskade pojkvän på "The studio". Det ligger i Nordstan på Götgatan 16 mitt emellan expert och Mcdonald's. Jag har då aldrig träffat trevligare personal! Det fanns även en snygg hunk i receptionen för övrigt. Tjejen som sminkade mig hette Carmen och var jätte duktig! Hon la en naturlig bas och sedan fick mina små mandelformade ögon en sotning. Grymt nöjd med resultatet! Det var extra kul då jag aldrig lyckats med sotade ögon. Jo kanske om man vill se ut som någon som inte sovit på ett par dar eller en pandabjörn... Grymt kul dag iallafall! Såg alldeles nyss "What happens in Vegas". Mysfaktorn är hög i den filmen! Å just nu tänder älskling ett par ljus :) Det blir kaffe och mys. Känns som ett rätt bra sätt att avsluta helgen på. Ciao!





  

Kommentarer
Postat av: Emmy

Snyggingar :)

2008-10-13 @ 18:46:55
URL: http://ewislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0