Torsdag

Idag har jag inte mått så himla bra. Tur att jag har en sådan underbar pojkvän som pysslar om mig! Han lät mig i princip inte lyfta ett finger när det gällde något! Han dukade bordet, han lät mig vila i soffan och han pussade på mig och frågade hur jag ideligen hur jag mådde. Jag kände mig som en prinsessa ska jag säga er :) Sen är jag inte så himla lätt att pyssla om då jag vill klara allt själv eller "kan själv!" likt en tre-åring. Det är inte lätt att vara gentleman emot mig. Men han står ut :) Haha. Framemot em mådde jag bättre å då blev det bowling, biljard och pingis. JAG VANN! :D Inte bowlingen men allt det andra och jag tänker njuta av det så länge jag kan. Nu är det dags för taco :)
- Mums!


Bildtext: Mådde inte så bra imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0