Cause I'm famous

Hej å hå :)
Var ett tag tag sen man skrev. Det finns så mycket annat som tar en ens tid numera. Tänkte iallafall dela med mig av en liten rolig historia:

Igår kväll får jag ett samtal ifrån socialkontoret kl halv elva.. Ifrån en kille som heter Bo lundgren.. Han presenterar sig och börjar sedan ställa frågor..

- Är det Jennifer jag pratar med?
- Ja
- Jag har hört att du varit inne på combi förra helgen..
- Ja?
- Och att du var väldigt berusad och minderårig..
- Uhm, jag fyllde 18 förra helgen?
- Det är inte den information jag fått
- Nehe


Klassisk busring får man väl lov att kalla det. Jag blev lite skakis får jag medge då han upplyste mig om att det var ett polisärende. Men när han uppgav att han först fått mitt nummer av vakten och sedan på hitta.se så sa det bara: lurad.
Jag vet inte riktigt vad det är som driver människor att ringa och driva ett sådant skämt - i detta fall för långt. Men när jag tänker efter så har någon slösat sin tid och sina pengar på en lördagskväll bara för att ringa mig.. Jag bjuder på den.

Puss&Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha sånt gör en ju så fett skraj, hjärtat i halsgropen änna. :D

2008-09-07 @ 20:16:07
URL: http://ewislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0