Fredag

Äntligen fredag mina kära vänner! Det älskade filosofiprovet har man också fått gjort. Adjö till det! Nu är det äntligen över. För att fira helgen och självklart sätta sprätt på lönen stack vi till stan efter skolans slut. Göra stan osäker liksom! Bara för att vi alltid måste vara värst  försätter även min älskade pojkvän oss i en liten knepig situation.
- ÄLSKLING DET ÄR RÖTT!
Jag kan säg att jag vet inte riktigt vad han satt och tänkte på. Vi humorister lever ju för upplevelserna. Det var verkligen en! Efter det gick runt lite i Nordstan och jag hittade en jätte fin ullkappa :D Nu kommer jag inte frysa i vinter iallafall :) Det känns ju väldigt skönt. En förkylning står väl inte högst upp på önskelistan just nu. När vi åkte hem förstod vi att det brann någonstans då brandbilen kom körande brevid oss. Spännande dag kan man väl säga. Vi hann ju verkligen göra stan.. 

Å förresten! Allting är packat inför imorgon. Det blir Strömstad. Vi sticker direkt efter att Freddan slutat jobbet :) Min väska är iallafall packad, nyckeln ligger i väskan och jag har även med mig mitt mobila bredband. Nu är det helg! :) 



Bild: Det ska bli skönt att få komma iväg bara vi två. Senaste var Varberg i Juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0