Helgen

Fredagen var mysig, gårdagen var härlig och idag känns allt segt.
Började smått förfesta hemma hos Moa med vin & Hits for kidz (OBS! Jag skojar inte) Det blev mycket skratt och stoj kring både cd-valet och dansen som hörde till.. Sedan stack vi hem till Hanna därefter drog vi vidare till tre kockar. Jag hade aldrig varit där innan men det verkade okej. Efter det gick (läs sprang) vi till busstationen för att möta Fanny och Emelia. Tillbaka till kockar bara för att gå uppför trappan och vända mot combi.

Utanför var det bråk som vanligt. Varför kan det aldrig vara städat i lilla kungälv? Varför alltid en massa bråk som leder till att polisen måste tillkallas? Beror det på gänggrupperingar och deras attityder emot varandra?  Ett alldeles för stort alkoholintag fördelat på flera personer? Varför? Efter ett tag blev det iallafall lagom städat och lite dans till. Toalettbesök med självaste fröken Moa Kindblad och det är ju alltid uppskattat. Moa jag är också så glad att du alltid finns där och bromsar upp mig på flera sätt. Jag vet att jag kan vara lite vild ibland.

Drog hem vid 3-snåret och landade i min egna säng vid halv fyra. Natten slutade inte där dock. Isället för att lägga mig i min egna säng blev det mysigt tjejsnack sådär på morronkvisten i syrrans. 



Bild: Moa en av mina allra bästa vänner på hennes skolavslutning i nian

Kommentarer
Postat av: mia

du var på G inatt? :D

2008-09-21 @ 23:12:11
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0