Kan du sjunga?


 Jag vet inte hur det är med dig. Men jag fullkomligt älskar att sjunga! Därför kändes det helt rätt att söka till Mimers julshow. Jag har egentligen inte tid till det men jag ville verkligen testa. Bara för att se hur det går till och sedan se vad man går för. När man tycker något är roligt behöver det automatiskt inte betyda att man är bra på det. Men något man tycker är roligt och som man verkligen brinner för. Då har man alla chanser att lyckas. Mitt sångval som jag bestämde mig för ca. 10 min innan jag skulle pröva min lycka funkade hyfsat bra. Wonderwall med Oaises är en ren klassiker och en av mina favoritlåtar så valet var rätt självklart. Improvisationen av när jag ska förklara för min korkade lillasyster att tomten existerar inte, gick faktist över förväntan. Jag har aldrig spelat teater aldrig känt något sug men nu så kom det. Efter det var de dansprov och tja. Jag är nog född med två vänsterfötter likt Janne Långben. Men man kan ha kul ändå! Glad att jag fick gjort det. Stolt över mig själv. Jag tänjde lite på mina gränser idag. Så jag är nöjd. Lycklig och trött. Sov gott allihopa!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0