På tu man hand

Väder väder och väder. Nu släpper vi det tycker jag.
Vaknade upp imorse brevid pojkvännen. Väldigt mysigt :) Kändes himla bra och inte lika svårt att stiga upp, inte alls som det brukar va :)  Åh jo jag kom väl försent till engelskan men jag var lika glad ändå. Trots att jag inte hade fått i mig min dagliga dos av kaffe! Jag och min grupp har även redigerat klart våran film. Grym är vad den är! Nu är det bara ljudet som fattas. Jag har en himla bra känsla om detta får jag lov att säga :) Just nu är jag hemma hos min pojkvän. Det är här jag kommer att spendera kvällen så att säga. Svenska och Filosofi plugg och visst får ni väl som jag en klar romantisk bild framför er? Skönt med helg snart. Då blir det förhoppningsvis Strömstad och pluggfritt :)


Det blir väl inte alltid som man tänkt sig..

Kommentarer
Postat av: Emmy

Låter mysigt, mysigare än att plugga själv iaf :P

Kolla i bloggen om typ 10 så får du se recension!

2008-09-25 @ 19:04:32
URL: http://ewislander.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker det var en riktigt bra ursäkt till att komma försent, du skulle sagt det till Per ;)

2008-09-25 @ 19:13:39
URL: http://onne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0