regn

Jag älskar regn. När man befinner sig inomhus vill säga. När man sitter i en mjuk soffa med en härlig filt kring sig. Kanske har man tänt några ljus och dricker hett te. Funderar kanske på att läsa en bra bok. Det är en härlig känsla! Just nu känns väl kanske inte allt på topp. Jag har svikit mig själv idag. Jag har svikit någon som står mig nära. Jag tänker fortsätta kämpa. Jag vill bli fri. För det jag kämpar för betyder så mycket mer. Mig själv och min kärlek. Vill varken förlora något av det. Det är dags att välja nu. Jag väljer friheten. Fri från ett beroende som bara skadar mig.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Du kan klara det! Du är stark och det finns många som stöttar dig sötnos :)

2008-09-11 @ 18:50:24
URL: http://ewislander.blogg.se/
Postat av: mia

jag håller med Emmy, ovan. jag har lagt av! det går om man vill! :D hejja!

2008-09-11 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0