Söndag

Jag gillar söndagar. Det är alltid lika oförutsägbara! Sånt gillar jag. Vaknade upp i Strömstad. Tog det lugnt. Åt frukost. Gick ut på en skön promenad. Spanade omgivingen. Åkte sedan mot Strömstad. Där var det heldött! Jag som älskar Strömstad som sommarstad blev rent ut sagt chockad! Det blev en sväng på stan och sedan hemåt. Stannade till vid torp för att käka. Nu sitter vi och dricker te. Ska tända ljus och mysa. Skola imorgon. Halsen krånglar. Jag vill verkligen inte!


Bild: Mysigt med ljus i höstmörkret

Dagens låttips:
Amy Mcdonald - This is the life
P.S bilder ifrån helgen kommer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det blev en hel del faktiskt :) men det är så det ska vara, full rulle ;) jo det vi skulle vara klara med idag iaf :D resten har jag inte börjat med :S har du varit duktig & lämnat in också? verkar som att du också hade en riktigt trevlig helg? :)

2008-09-29 @ 15:47:48
Postat av: Malin

Jag glömmer sällan att skriva mitt namn på kommentarerna 8-)

2008-09-29 @ 15:48:35
URL: http://onne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0