Bilder ifrån helgen

                  

Här är bilderna ifrån helgen. Jag och Freddan bestämde i mitten av förra veckan för att ge oss av på en mini-semester. Vi åkte till en liten ort utanför Strömstad som heter Näsinge. Där min släkt har ett litet charmigt hus. Det var en lite knepigt att hitta dit då gps:en ville att vi skulle ta svängen om Oslo (!) Men till slut hittade vi efter lite telefonkontakt med min pappa :) Vi lagade lite mat när vi kom upp sedan blev det mys med levande ljus. Jag hade tänkt att vi skulle åka förbi Nodby dan därpå. Ett stort köpcentrum som ligger nära norska gränsen. Där har det verkligen allt! Parfym, väskor, jeans osv till mega bra priser! Tyvärr var vi ju lite trött då efter gårdagens äventyr och vaknade inte för än vid 1. Det blev istället en promenad i det fina vädret, en tripp till Bomholm för att kolla på en vikingagrav och Strömstad. Inte fy skam! Sedan begav vi oss hemåt. Sista bilden ska föreställa Uddevallabron. Vet inte riktigt vad som gick snett där. Jag hann även med lite shopping här i helgen. Visar fynd senare!
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ååh, vad mysigt, blir öite avundsjuk :) Och galet fin bild på dig där vid bäcken!

2008-09-29 @ 19:09:49
URL: http://ewislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0