Vart är världen på väg?

The sounds i öronen och jag just nu håller på att göra ett tappert försök till att skriva en debattartikel. Jag vet inte om alla vet vad som hänt här i veckan. I vårat grannland Finland så har en hemsk skolmassaker har ägt rum. 11 st är på grund av detta inte längre i livet inklusive förövaren som ansåg att han kunde ta det liv han ville. Arghh! Sånt gör mig så arg! Att en människa anser att man kan ta någons annans liv. Att bara komma på tanken, få för sig att leka Gud rent ut sagt! Om han nu överhuvudtaget existerar. Ibland börjar man tvivla kan man ju säga.. Detta är även den andra skolmassaker som ägt  rum inom loppet av ett år i lilla Finland. Usch! Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande.

Låten som kommer ringa i min öron hela dagen lång:
The sounds - hit me hard

Bild: Jag trodde skolan var en trygg plats. Nu tvivlar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0