Allting har en början

Jobb idag precis som vanligt. Jodå gott folk, pengarna rullar in. Känns tråkigt att jag inte ska jobba kvar där så länge till. Ingen fara på taket dock. Jag har nytt jobb. Äventyret väntar så att säga :) Efter jobbet idag missade jag bussen men käck som jag är social som jag är träffade jag en gammal skolkamrat. Hon ska åka till Frankrike och plugga. Dans och franska hela dagarna. Gottegris:) Önskade henne lycka till och blev väldigt sugen på att följa med! Tror bara inte att jag får plats i resväskan dock.. ;D Efter det blev det en sväng till Martini, satte oss på hennes uteplats och bara tjöta om ditt och datt. En kvart blev till två timmar :):) Kändes skönt att få se henne. Höra att hon lever och mår bra :) Skolan började idag också. Kändes lite underligt att inte gå dit. Imorgon är det kalas för mormor och resten av helgen består av bröllop+övernattning.

Nu var det inga mera.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0