Fortfarande 18 men snart 19 år :)

Om 30 min fyller jag nitton år. NITTON ÅR! yiiyi. Lycka är att åldras? Äsch jag gillar bara presenterna :) Imorgon(jag har faktist tänkt sova innan) blir det jobb och på kvällen stan med tjejerna :D Det blir lite alkoholförtäring och i med att jag fyller i samband med lönen så är det nog bra med folk ute :) Värt! Förra året satte jag upp tre punkter som jag hade tänkt pricka av. Jag hann med en av dem och det var att resa långt bort. USA kallar jag långt bort.. Men misströsta ej! Tatuering är på g och så fort jag kommit på vart man kan hoppa bungy jump så är jag först upp! Förslag på nya spännande saker att göra mottages då min fantasi just nu går på sparlåga..

Gonatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0