Ett livstecken

Nu var det ett bra tag sedan man bloggade. Man märker det i och med att det faktist är nytt år! Med tanke på att det varit ovanligt tyst kring mig kanske ni undrar vad man haft för sig förutom att tagit det jävligt chill. Jag har avverkat julen och just idag åkte faktist julsakerna ut ur mitt rum. Det känns lite motsägelsefullt då det sägs att det kanske kommer snö imorgon. Jag hoppas inte! Snö ska man ha på julen allt annat känns bara b. Jag ska förklara varför:

1. Det regnar antingen bort eller smälter bort och när det sedan fryser på någon grad eller två då har vi ishalka
(vilket jag inte tycker är särskilt mysigt)
2. Det blir otroligt kallt och man får ha dubbla sockar i stövlarna typ. huhu!
3. Risken för att bussjävlen är mer sen är något mellan 100-110%

Ja det var väl typ vad jag hade att säga för tillfället. Förutom det har jag dissat mellandagsrean, firat nyår med vänner, blivit jävligt full, umgåtts med min älskade pojkvän och varit i Strömstad :) Inte illa pinkat för sista jullovet.  Får väl se när man återvänder :) Ciao!


 


Kommentarer
Postat av: amie

hur löste sig ditt nyår nu då? :)

2009-01-09 @ 15:58:28
URL: http://amies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0