Kvällskonversation

- Älskling kan man hitta din blogg på google?
- Nej men man kan hitta min gamla
- Har du en gammal blogg?
- Japp 
Jag söker på google och hittar precis det jag pratar om nämligen min gamla blogg och Freddan skumläser lite smått
- Men älskling det är ju sånt här som är roligt att läsa om. Här skriver du ju om vettiga saker och sådant som man vill läsa om. Då verkar det ju som att du var en seriös bloggare. Vad hände egentligen?

För att se skillnaden klicka in er på min gamla blogg: metrobloggen.se/jenjen
Jag bör, antar jag, varna er för om än något få men seriösa blogginlägg.
 


Back in the days:  metrobloggen.se/jenjen Today: hairdown.blogg.se
Vilken stämmer egentligen bäst in på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0