Rastlös

Så nu är jag färdig med min artikel. Det kändes bra. Jag körde på mitt vanliga koncept och ändrade i princip ingeting. Det ska ju vara glöd i artikeln! Nu är jag allmänt rastlös. Då kliar det i mina fingrar och det börjar svepa över tangentknapparna i väldig fart. Oftast hamnar jag på sidor med billiga resor. Jag drömmer mig sakta bort när jag hittar det billiga priset efter det andra. Det finns ju så många platser att besöka exempelvis Mexiko, Egypten, England eller USA. Det är jobbigt när rastlösheten sätter in. Jag får abstines. Det kanske blir att man lägger sig i solariumet efter skolan. Man kan ju alltid fantisera om att man ligger på en härlig strand någonstans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0