Söndag

Det är den dagen som är till för att slappa å fundera. Just nu funderar jag över om hur länge jag kommer att tid med att stå i duschen. Eller gårdagen. Inget blir som man tänkt sig har jag hört så många ggr men jag vet inte denna kvällen var den konstigaste på länge. Inget negativt där. För jag hade jävligt roligt ska jag erkänna. Å jag drack nästan inte en droppe sprit... yeye, back to reality. Ska nu ta och hoppa in i duschen å sen blir det till å ta bussen upp mot tjörn. Så det så. Gårdagen var rolig med dans, massa samtal om livet och alla gamla kompisar man träffa. Idag ska jag träffa min pojkvän för äntligen så mår han bättre :D Wäääj. Bra där :)

Puss&Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0