Sunday

Hej å hå. Idag är det söndag. Vilket innebär att idag kunde jag ligga kvar riktigt länge i sängen.. Mmm. Det blev ju inte sämre av att man vaknar och upptäcker att pojkvännen ligger en armlängd ifrån. Mmm krama lite på honom och så känner man hur underbara söndagar är. Efter det när vi väl tagit oss upp ur sängen stack min kärlek å jobba och jag själv åkte ut och övningskörde. Det gick riktigt bra och jag känner att jag börjar få pejl på saker och ting. När jag väl kom hem installera jag datorn och städade ibland mina skolådor. Det finns ju alltid något att göra och nästa vecka ska jag handla nya möbler så lika bra att ta lite i taget. Jag vill göra det enkelt för mig och bara ställa in möblerna och så är det klart. Nu ska jag slänga ihop en väska och bege mig ut. Destination: Tjörn ♥

Puss&Kram
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0