Ta dagen som den kommer!

Så var långhelgen över. Kom hem imorse och slängde av mig väskorna för att tjugo minuter senare ge mig av till jobbet. Värt? Nja. Jag konstatera att jag åkt buss med samma chaffis tre gånger idag. Poppis! Körkort blir allt mer ett kall. Vuxenpoäng plockade jag, Martini och Jasmine förut när vi var och handlade på City cross - den svenska matrebellen! 238 kr gick kalaset på. För lite sallad, frukt, kex, ost och vatten? What? Det är fan billigare att vara ohälsosam! Det blir stranden imorgon med the ladies. Funfun och klart åker vi till lilla hawaii. Äventyret väntar :) Å jag längtar. Nu blir det städning av mitt rum och till min hjälp har jag spotify. Vilket är tuur... Imorgon ska jag bli brun! :)



 


Jag och Martini
Fotograf: Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0